رزرو بهترین هتل های 5 ستاره کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل پارمیدا کیش

هتل پنج ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال 93 در مجاورت مرکز تجاری کیش احداث گردید. این هتل در مقابل پارک شهر کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی و تفریحی و تجاری کیش برخوردار است. اتاق ها و سوئیت های هتل مجهز و از چیدمان کم نظیر و بسیار تمیز این هتل به شمار می آید و دارای 81 اتاق در چهار طبقه می باشد. هتل پارمیدا با امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 می باشد.

هتل پارمیدا کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد و در محوطه ی هتل وسایل تفریحی مختلفی مانند دوچرخه، اسکوتر و ماشین برقی اجاره داده می شود. این هتل با دارا بودن رستوران در طبقه همکف با ظرفیت 170 نفر و با سرو انواع غذاهای متنوع و خوشمزه سنتی میزبان میهمانان تور کیش بهار 97 می باشد و همچنین این هتل از کافی شاپی در طبقه همکف و کافه سنتی در محوطه برخوردار است و در نهایت آتلیه ی عکاسی هتل خاطرات به یاد ماندنی سفر و اقامتان را ثبت می کند.

فاصله هتل پارمیدا کیش همراه با اتومبیل تا مراکز خرید و تفریحی کیش نظیر: بازارهای پردیس یک و دو 3 دقیقه، بازار مروارید 5 دقیقه، بازار مرجان 6 دقیقه، فرودگاه کیش 10 دقیقه، پلاژ ساحلی بانوان 6 دقیقه، کشتی یونانی 19 دقیقه، پارک دلفین ها 9 دقیقه، پارک ساحلی مرجان کیش 7 دقیقه در تور کیش فروردین می باشد.

آدرس: جزیره زیبای کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، هتل پارمیدا کیش

امکانات هتل پارمیدا کیش:

رستوران، لابی، پذیرش تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، پارکینگ مسقف با ظرفیت 30 خودرو در تور کیش اردیبهشت 97، کافی شاپ، سالن همایش، سالن کنفرانس، روم سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه هوا، اسپا، استخر، جکوزی، سونا، لاندری، کافی نت، صندوق امانات، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارمیدا کیش در تور کیش نوروز 97 : 02142632 - 88530609

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش و اولین هتل دریایی در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر و با اکو سیستم طبیعی احداث گردید. این هتل در دو فاز طراحی شده است که فاز اول بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (در حال احداث) می باشد. موقعیت جغرافیایی و نوع سازه خاص این هتل سبب شده تا مناظر زیبایی را برای میهمانان تور کیش بهار فراهم آورد، از جمله این مناظر طلوع و غروب زیبای خورشید، تصاویر فوق العاده از دریا، امواج، مرجان ها، رقص ماهیان و لاک پشتها، فضای سبز، ساحل و ... است.

هتل ترنج کیش دارای صد سوئیت بر روی دریا بوده که این سوئیت ها دارای کف شیشه ای و بالکن اختصاصی است. واحد ها چهل متری، شصت متری و صد و بیست متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و دو خوابه VIP می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود یک کیلومتر با هم فاصله دارند و به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالای تصویر بر روی خلیج فارس یک بته جقه حک شده است و برای خدمات رسانی به میهمانان تور کیش فروردین و حمل و نقل روزانه مسافران از ماشین ترولی گلف استفاده می شود.
احداث دو جزیره مصنوعی در هتل برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی از دیگر اقدامات این مجموعه است. برای احداث این هتل دریایی در یک منطقه مناسب تحقیقاتی صورت گرفت تا اینکه در این منطقه به علت یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر، بوده و اختلاف سطح شدید پس از 1000 متر در دریا ایجاد یک موج شکن طبیعی نموده که همین امر سبب شد تا هیچگاه این محدوده موج شدید یا طوفان نباشد.
برخی از خدمات رایگان اتاق های هتل ترنج کیش شامل: ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، اینترنت، سرویس روزمره به مراکز خرید، سالن بدنسازی، خانه کودک، والیبال ساحلی، مینی بار می باشد.
 
آدرس: جزیره کیش، ابتدای جاده جهان، به سمت کلبه هور، هتل ترنج کیش

پارکینگ، پذیرش تمام وقت، روم سرویس، سالن کنفرانس در تور کیش اردیبهشت، رستوران خورشید روی دریا با کف شیشه ای، رستوران تاج( سرو صبحانه بوفه و سرو عصرانه)، رستوران ساحلی( سرو نهار و شام بوفه)، کافی شاپ ساحلی، فست فود ساحلی، سالن اسپا و ماساژ، سالن جیم (ورزشی) بر روی آب، خانه بازی کودک، دوچرخه سواری، اورژانس، اجاره خودرو، لاندری، سالن بازی ساحلی(بیلیارد، فتبال دستی، ایرهاکی)، کافه گلف، لمکده سنتی ساحلی، آتلیه عکاسی در تور کیش تعطیلات عید نوروز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ترنج کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش جزء یکی از هتلهای تک ستاره جزیره کیش می باشد که می توان با بهترین قیمت در این هتل اقامت داشت. این هتل از گردشگران خارجی در تور کیش بهار  که دارای ویزای کیش می باشند نیز پذیرایی می کند. هتل آسیا کیش از 19 باب اتاق با 80 تخت خواب تشکیل شده است و اتاق های این هتل دو، سه و چهار تخته اند.

فاصله هتل آسیا کیش تا مرکز شهر 15 دقیقه، تا فرودگاه کیش و دریا 20 دقیقه می باشد و این هتل از مرکز شهر کیش و مراکز خرید دور می باشد اما دسترسی به مرکز شهر، با توجه به وجود سرویس ها و تاکسی ها به راحتی امکان پذیر است.

شایان ذکر است که قیمت هتل آسیا کیش، به صرفه و اقتصادی است و برای میهمانان تور کیش نوروز که به دنبال هتلی با قیمت ارزان می باشند گزینه خوبی ست.

امکانات هتل آسیا کیش:

رستوران، لابی، ماهواره،کافی شاپ، فضای سبز، یخچال، تلویزیون، سوئیت، حمل و نقل، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آسیا کیش در  تور کیش فروردین 97: 02142632 - 88530609

 

 

 هتل آسیا کیش





:: برچسب‌ها: رزرو بهترین هتل های 5 ستاره کیش,تور کیش خوب,رزرو تور کیش و بلیط کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,بهترین قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 51797
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی