رزرو تور کیش نوروز در هتل های 4 ستاره
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل صدف کیش

هتل چهار ستاره بین المللی صدف با ظاهری صدف مانند در سال 1381 روبروی دانشگاه بین المللی کیش در میدان امیر کبیر افتتاح گردید و در سال 1391 به مجموعه گروه های سورینت پیوست. بازسازی هتل به منظور مطابقت دادن با امکانات و تجهیزات روز دنیا در بهمن ماه 92 شروع شد و در نوروز 93 بازگشایی و به بهره برداری رسید. هتل صدف کیش براساس استانداردهای بین المللی، در زمینی بالغ بر پانزده هزار مترمربع بنا شده و دارای پنجاه و پنج اتاق و حدود صد و چهل تخت می باشد.

هتل سورینت صدف دارای لابی با نمای زیبا و چشم نواز، طراحی پله های نورانی و آرامش بخش و چیدمان سنگ فرش با نقش معماری ایرانی که به طور موازی در سقف نیز تکرار شده است، محیطی دوستانه و پذیرایی بی نظیر از میهمانان تور کیش نوروز 97 را فراهم می آورد. هتل سورینت صدف کیش در موقعیت جغرافیایی در یکی از بهترین تقاط جزیره کیش قرار دارد. فاصله هتل سورینت صدف تا فرودگاه با ماشین 7 دقیقه، با بازار مرواید و مجموعه ورزشی اسپرت کلاب و کارتینگ 5 دقیقه، مرکز تجاری و بازار زیتون و بازار پانیذ با ماشین 3 دقیقه، بازار پردیس 1 و 2 و بازار مریم و ونوس با ماشین 5 دقیقه، اسکله تفریحی با ماشین 3 دقیقه، ساحل مرجان با ماشین 8 دقیقه  در تور کیش فروردین 97 می باشد.

امکانات ویژه و رایگان هتل سورینت صدف مانند: ترانسفر فرودگاهی، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها می باشد. هتل سورینت صدف کیش متشکل از چندین اتاق و سوئیت می باشد که نظیر آن: اتاق سینگل، اتاق استاندارد (دابل و تویین)، سوئیت جونیور، سوئیت لوکس و سوئیت پرزیدنشیال با امکانات ویژه رفاهی و اقامتی می باشد.

امکانات هتل سورینت صدف کیش:

رستوران کوه نور، رستوران کولیزه تور کیش بهار 97 در (تنها رستوران جزیره با طراحی به سبک ایتالیا)، رستوران دلفین (در طبقه زیرین هتل با ظرفیت 120 نفر)، رستوران چینی دورین، سه کافی شاپ، سالن بیلیارد، بولینگ، اینترنت وایرلس، استخر روباز، جکوزی در تعدادی از اتاق ها، سالن کنفرانس، کافی نت، آرایشگاه، بوفه صبحانه، بوفه نهار، سرو عصرانه (میوه)، صندوق امانات، سرو چای و قهوه، لاندری در تور کیش اردیبهشت 97، سرویس کافی لانژ شبانه روزی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سورینت صدف کیش: 02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش

عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش . نمای بیرونی هتل

هتل بزرگ ارم کیش

هتل چهار ستاره بزرگ ارم کیش در میدان خیام جزیره کیش در سال 1378 افتتاح شد. مساحت این هتل 50 هزار مترمربع می باشد و در بلند ترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است. حدود 70 درصد اتاق ها و سوئیت های این هتل رو به دریا می باشد و این به دلیل معماری منحصر به فرد و پلکانی هتل بزرگ ارم کیش است این در حالی است که اتاق هایی که رو به جزیره واقع شده اند نیز از نمایی منحصر به فرد و بی نظیر برخوردار می باشند. این هتل داراي 210 اطاق، 30 رويال و پرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي هتل و 140 سوئيت آپارتمان در محوطه ی هتل می باشد و در مجموع از 1154 تخت تشکیل شده که همه ی اتاق ها و سوئیت ها قابلیت اضافه شدن یک تخت را دارا می باشند. شایان ذکر است تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 که سوئیت آپارتمان هایهتل بزرگ ارم کیش در میان باغی از گل ها و گیاهان زیبا و نیز آبنماهای با طراوت قرار گرفته است که آرامش را در این هتل چند برابر می کند. هتل ارم کیش دارای حدود 70 پرسنل مجرب می باشد. فاصله هتل با فرودگاه ده دقیقه بوده و همچنین کافه کاکتوس و رستوران شاندیز در 150 متری و کافه میلاژ در 500 متری هتل قرار دارد.

رستوران های هتل بزرگ ارم کیش:

رستوران بزرگ سبز (با ظرفیت 450 نفر) در تور کیش فروردین، رستوران رویال (با ظرفیت 450 نفر مشرف به دریا) می باشد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

برخی از امکانات رفاهی و تفریحی هتل بزرگ ارم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت شامل: سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی در طبقه 8، رستوران گردان لوکس طبقه 9، کافی شاپ جام با ظرفیت 60 نفر، رستوران سنتی با ظرفیت 120نفر، چای خانه سنتی با ظرفیت 60نفر، لباس شوئی، تهویه مطبوع، فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، غرفه مشارکت زمانی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، رستوران فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، لوازم آرایشی بهداشتی، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه، سالن سینما و آمفی تئاتر به ظرفیت 450صندلی، سالن کنفرانس 300 نفره و 100 نفره، عابر بانک، اینترنت وایرلس در تور کیش نوروز 97، سالن بیلیارد، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان به مساحت 800 متر، سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر کودکان، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، ایستگاه دوچرخه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل بزرگ ارم کیش: 02142632 - 88530609

  

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش

هتل فلامینگو کیش

در سال 1376 هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع افتتاح گردید. در این هتل بالغ بر 202 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 وجود دارد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. هتل فلامینگو کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای از کیش قرار دارد که به راحتی می توان به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشت مانند بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم و اسکله تفریحی جدید در تور کیش فروردین 97 (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) می توان اشاره نمود.

نمای ظاهری هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد. در این هتل فضای سبزی بسیار با طراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است طراحی شده است. همچنین فضاهای جانبی هتل عبارتند از: 2 سالن آمفی تئاتر با ظرفیت سی نفر، تور کیش نوروز در سالن احتماعات با ظرفیت صد و هشتاد نفر، اتاق ملاقات ویژه جلسه های تجاری با ظرفیت پانزده نفر، نیم طبقه اختصاصی با ورودی جداگانه، آسانسورهای دوازده نفره با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی جزیره کیش، بخش های اداری متمرکز در طبقه همکف نظیر مدیریت امور مالی، مدیریت پذیرش، رزرواسیون، اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی.

این هتل برای کودکان زیر دو سال هزینه ای دریافت نمی کند و مناسب بودن قیمت هتل فلامینگو کیش و موقعیت جغرافیایی و ارائه خدمات در حد هتل های بالاتر از خود را میتوان از مهمترین دلایل انتخاب گردشگران تور کیش تعطیلات عید نوروز هتل فلامینگو دانست. از جمله خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش ترانسفر فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، گشت جزیره و بازدید از مراکز خرید به صورت رفت و برگشت، سرو چای و اب معدنی در داخل اتاق، اینترنت وایرلس، ناهار، سرو شام با تخفیف می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار امیر کبیر، خیابان دریا، هتل فلامینگو کیش

امکانات هتل فلامینگو کیش:

رستوران (با انواع عذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی)، کافی شاپ، سالن ورزشی، لابی، نمازخانه، ماهواره، تلویزیون در تور کیش فروردین، اینترنت، پارکینگ، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، ترانسفر فرودگاهی، یخچال، کافی نت پرسرعت، خشکشویی، شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل فلامینگو کیش: 02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از بیرون
 




:: برچسب‌ها: رزرو تور کیش نوروز در هتل های 4 ستاره,معرفی تور کیش,بهترین قیمت تور های کیش,نرخ مناسب تور کیش,امکانات ویژه هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 229765
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی