معرفی هتل های خوب 4 ستاره کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: نرخ هتل آریان کیش,نرخ اطاق 2 تخته هفته آینده

محمد صالح منصوری

تاریخ طرح پرسش: 96/06/13

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت خوب و جامع شما، در خصوص نرخ هتل آریان کیش و رزرو اطاق دو تخته به مدت زمان سه روز برای روزهای آتی ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل آریان کیش جزء یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش با امکانات رفاهی عالی و لوکس در سال 1378 بنا شده است. این هتل از لحاظ موقعیت ساختمانی دارای لابی بسیار عالی و محوطه ای مطبوع که سبب آرامش فکری میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 نیز می شود. هتل آریان کیش از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است و دارای رستورانی زیبا جهت صرف غذاهای داخلی و خارجی نیز می باشد و همچنین دارای سالن بیلیارد و از امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت برخوردار است. 

هتل آریان کیش در موقعیت مکانی بسیار عالی واقع شده است. این هتل نزدیک به میدان امیر کبیر و در پشت هتل مریم  قرار دارد و در قسمت جنوبی این هتل بازار مروارید، در قسمت شرقی بازار پانیذ و پردیس و در قسمت شمالی هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد. فاصله هتل آریان کیش تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه جزیره کیش ده دقیقه نیز می باشد.

هتل آریان کیش نسبت به هتل های چهار ستاره دیگر جزیره کیش از لحاظ قیمت مناسب تر است در حالی که این هتل از امکانات رفاهی بسیار عالی برخوردار است. این هتل دارای تقریبا هفتاد اتاق و چهل و دو پرسنل است.

مسافر گرامی حداقل نرخ تور هتل آریان کیش برای نیمه دوم شهریور ماه به مدت زمان دو شب اقامت برای هر نفر معادل 890000 تومان می باشد. از جمله خدمات رایگان هتل آریان سرو صبحانه و استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری برای میهمانان تور کیش نوروز 97 نیز می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ تور کیش بهار است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اردیبهشت ماه 97 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل آریان کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش زمستان 96 شامل: روم سرويس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى، رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دريايى، خشک شویی با کلیه امکانات، سالن اجتماعات، خدمات گردشگرى و تفريحى جزيره، سالن بیلیارد و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل آریان کیشبازدید نمایید.

 

هتل آریان کیش

 هتل آریان کیش

 

پرسش : نرخ هتل سورینت مریم کیش,دو نفر هفته جاری

وشمگیر طاری

تاریخ طرح پرسش : 96/04/16

 

پرسش : سلام، در رابطه با نرخ هتل سورینت مریم کیش برای ماه عسل می خواستیم بریم در تور کیش اسفند 96 همین هفته جاری ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ : با سلام ، هتل پنج ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت در اسفند ماه سال 95 معرفی شد. این هتل در زمینی به مساحت هفت هزار متر در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی جزیره کیش می باشد واقع شده است. هتل سورینت مریم و تور کیش زمستان در اردیبهشت ماه سال 91 مورد بازسازی قرار گرفت و در اسفند ماه سال 92 به بهره برداری رسید. این هتل از چهار طبقه و پنجاه و شش اتاق و سوئیت تشکیل شده است.

هتل سورینت مریم کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله ، مراکز خرید نظیر : بازار  پردیس یک و دو ، بازارهای مروارید ، مرکز تجاری ، هایپر مارکت و ... ، تالار شهر قرار دارد و معماری این هتل برگرفته از معماری اروپایی می باشد.

هتل سورینت مریم جزء اندک شمار هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای پذیرایی و خدمات رسانی به میهمانان تور کیش فروردین استفاده میکند و با تجهیزات هتل به سیستم هوشمند  

وسایل الکترونیکی هر اتاق نظیر روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... که هم زمان با ورود مسافر تور کیش اردیبهشت 97 به صورت خودکار فعال می شود.

نرخ هتل سورینت مریم و تور کیش بهار 97 برای پایان هفته به مدت 2 شب و 2 روز با خدمات سرو صبحانه و استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری برای هر نفر 635 هزار تومان می باشد. قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری تور کیش نوروز دریافت نمایید.

 برخی از امکانات هتل سورینت مریم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 97 شامل : سرویس اینترنتی تلویزیون IPTV ، سرویس  اسپا ، صندوق امانات ، سیستم صوتی و تصویری ، خدمات خانه داری ، لاندری ، کافی شاپ شبانه روزی ، سرویس بوفه صبحانه ( گرم و سرد ) سرویس بوفه نهار ( ایرانی، فرنگی و سالاد ) و ... می باشد.

خدمات رایگان هتل سورینت مریم کیش شامل : نوشیدنی برای خیر مقدم ، سرویس عصرانه میوه ، اینترنت پر سرعت بی سیم ،  مینی بار ، سرویس قهوه و چای ، ترانسفر فرودگاهی می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل سورینت مریم بازدید نمایند.

 

هتل مريم كيش

نماي بيروني هتل مريم كيش 

 

پرسش : کیفیت هتل سورینت مریم کیش

آرزو

تاریخ طرح پرسش :96/04/11

 

پرسش : ابتدا تشکر میکنم از سایت شما، لطف کنید در مورد کیفیت هتل سورینت مریم کیش در تور کیش اسفند 96 مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ : باسلام ، هتل پنج ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت در اسفند ماه سال 95 معرفی شد. این هتل در زمینی به مساحت هفت هزار متر در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی جزیره کیش می باشد واقع شده است.تور کیش بهمن، هتل سورینت مریم در اردیبهشت ماه سال 91 مورد بازسازی قرار گرفت و در اسفند ماه سال 92 به بهره برداری رسید. این هتل از چهار طبقه و پنجاه و شش اتاق و سوئیت تشکیل شده است.

هتل سورینت مریم کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله ، مراکز خرید نظیر : بازار پردیس یک و دو ، بازارهای مروارید ، مرکز تجاری ، هایپر مارکت و ... ، تالار شهر قرار دارد و معماری این هتل برگرفته از معماری اروپایی می باشد.

هتل سورینت مریم جزء اندک شمار هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای پذیرایی و خدمات رسانی به میهمانان تور کیش فروردین ماه 97 استفاده میکند و با تجهیزات هتل به سیستم هوشمند  

وسایل الکترونیکی هر اتاق نظیر روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... که هم زمان با ورود مسافر تور کیش نوروز 97 به صورت خودکار فعال می شود.

 برخی از امکانات هتل سورینت مریم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 97 شامل : سرویس اینترنتی تلویزیون IPTV ، سرویس اسپا ، صندوق امانات ، سیستم صوتی و تصویری ، خدمات خانه داری ، لاندری ، کافی شاپ شبانه روزی ، سرویس بوفه صبحانه ( گرم و سرد ) سرویس بوفه نهار ( ایرانی، فرنگی و سالاد ) و ... می باشد.

خدمات رایگان هتل سورینت مریم کیش شامل : نوشیدنی برای خیر مقدم ، سرویس عصرانه میوه ، اینترنت پر سرعت بی سیم ، مینی بار ، سرویس قهوه و چای ، ترانسفر فرودگاهی می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل سورینت مریمبازدید نمایند.

 

هتل مريم كيش

 لابی هتل مريم كيش





:: برچسب‌ها: معرفی هتل های خوب 4 ستاره کیش,نرخ مناسب هتل های 5 ستاره کیش,نرخ تور های ویژه ترکیبی,جاذبه های گردشگری کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش,نرخ ویژه تعطیلات نوروز 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی