جاذبه های گردشگری کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,باغ پرندگان کیش

ملیکا ق

تاریخ طرح پرسش: 96/05/16

 

پرسش: سلام، در مورد جاذبه های گردشگری کیش نظیر باغ پرندگان کیش در تور کیش زمستان 96 ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، باغ پرندگان کیش در مجموعه تفریحی پارک دلفین قرار دارد. در باغ پرندگان کیش بیشتر از پنجاه و هفت گونه جانور نظیر: طوطی ماکائو، شترمرغ، پلیکان، طاووس، انواع لک لک، توکان، تورکو، قو، پنگوئن آفریقایی و گونه های نادری مانند تمساح پوزه کوتاه و کورکودیل از سراسر جهان گردآوری شده است. باغ پرندگان کیش یکی از جاذبه های گردشگری کیش در تور کیش فروردین 97 و بی شک یکی از منحصر به فردترین مراکز نگهدای جانوران در ایران می باشد.

شایان ذکر است که گونه های مختلف جانوران این باغ از اقصی نقاط جهان، از جمله آمریکای جنوبی، استرلیا، شرق آسیا و آفریقا جمع آوری شده است. باغ پرندگان در زمینی به وسعت سه هکتار در سال 80 به بهره برداری رسیده است.

این مجموعه دارای دو بخش نیز می باشد. بخش اول متشکل از قفس جانوران است که بازدیدگنندکان تور کیش اردیبهشت می توانند با خواندن مطالب روی قفس اطلاعات مفیدی درباره هر جانور، نوع تغذیه، ویژگی ها و زیستگاه آن ها متوجه شوند و همچنین بخش دوم، در زمینی به وسعت دو هکتار بنا شده و محدوده ای است که برای پرواز پرندگان در نظر گرفته شده است و این قسمت زیبایی چشمگیری به این مجموعه بخشیده است.

در برکه میانی باغ پرندگان کیش پلیکان های پا خاکستری و سفید، درنای تاج دار، ایبیس، انواع لک لک های مارابو و سدلبیلد و قوها قرار دارند. علاوه بر این پرندگان، جانوران دیگری نظیر تمساح گاندو یا پوزه کوتاه، میمون، آهو، لاک پشت و مار پیتون هم در این باغ نگهداری می شوند.

 

باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 

پرسش: نرخ رزرو تور کیش,نرخ 4 نفر ماه مهر

نوروزی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/15

 

پرسش: سلام، در مورد نرخ و رزرو تور کیش برای تاریخ پنجم مهر ماه و یک شب اقامت، برای سه نفر بزرگسال و یک کودک چهار ساله ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 هزینه شما برای این حالت و اقامت یک شب و بلیط های رفت و برگشت می باشد که حداقل نرخ و اقامت یک شب در هتل صدف برای هر نفر معادل 550000 تومان می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در تور کیش نوروز 97 روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش بهار 97 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

رستوران هتل لوتوس كيش

نمای رستوران هتل لوتوس

 

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,آب انبار پنج بادگیر کیش

یاوری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/15

 

پرسش: عرض سلام و ادب، ممنون میشم در مورد جاذبه های گردشگری کیش در تور کیش زمستان 96 نظیر آب انبار پنج بادگیر مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مجموعه آب انبار سنتی کیش (بادگیرهای پنجگانه) در نزدیکی مجموعه درخت سبز کیش و شهر تاریخی حریره و مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است.

در سال 72 آب انبار پنج بادگیر کیش جهت جمع آوری آب های سطحی در محل یک آب انبار باستانی در محدوده شهر باستانی حریره در نزدیکی مجموعه درخت سبز ساخته شده است. این آب انبار دو قلو با پنج بادگیر و دو گنبد، به سبک معماری سنتی یزدی می باشد و بادگیرها عمل خنک کردن آب انبار را در این سبک معماری انجام می دهند.

روزنه های ورودی و بادگیرها هوای داخل آب انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می سازند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این امر مهم کمک می کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار نیست خنکی هوا کمتر احساس می شود و روزنه بالای گنبد های این آب انبار پنج بادگیر کیش به تهویه هوا کمک می کند.

با توجه به ساخت و سازهای جزیره کیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، این آب انبارها کاربرد اصلی خود را از دست داده اند و امروزه از دستگاه های آب شیرین کن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود. معماری خاص این بنا یادآور ایام گذشته و برای گردشگران تور کیش فروردین ماه 97 بسیار جالب و دیدنی است.

 

آب انبار پنج بادگیر کیش

آب انبار پنج بادگیر کیش





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش,نرخ ویژه تعطیلات نوروز 97,تور کیش خوب,نرخ ویژه تورهای کیش,تور های رایگان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی