تور کیش خوب
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: پرواز تور کیش از مشهد

مژگان

تاریخ طرح پرسش: 96/08/01

 

پرسش: سلام، در خصوص پروازها به مقصد جزیره کیش در تور کیش اردیبهشت 97، آیا همه ی پرواز ها از تهران انجام می شود یا پرواز از دیگر شهرها از جمله مشهد هم صورت می گیرد؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی تور ها از تمامی شهرهایی که پرواز به مقصد جزیره مرجانی کیش دارند از جمله تور کیش از مشهد انجام می شود. 

 تعداد روزهای تور کیش زمستان به دلخواه مسافر قابل تغییر میباشد . ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود. تور کیش بهار 97 آژانس چهارفصل در تمامی هتلهای سه ستاره به بالای کیش برگزار میشود ، با توجه به اینکه درج قیمت تور کیش برای تمامی هتلها میسر نیست در صورتی که قیمت تور کیش را برای هتل مورد نظر خود در سایت مشاهده ننمودید میتوانید با بخش کیش آژانس تماس حاصل فرمایید. مسافرانی که مایلند در جریان نرخ های ویژه تور کیش قرار گیرند میتوانند از تور لحظه آخری کیش بازدید نمایند.

شایان ذکر است که تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ها ممکن است در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش نوروز متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . پذیرش هتل
 

پرسش: شرکت در تورهای رایگان

فروغ جان آقایی

تاریخ طرح پرسش: 96/07/24

 

پرسش: سلام، در خصوص شرکت در تورهای رایگان  تور کیش تعطیلات نوروز 97 آژانس شما ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی شما می توانید برای بهره مندی از تورهای رایگان عضو باشگاه مشتریان آژانس شوید.

شایان ذکر است، در راستای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عضویت در باشگاه و راهنمایی های بیشتر با شماره های 02142632- 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

باشگاه مشتریان چهارفصل چگونه کار میکند :

راهنمای استفاده از سفرهای رایگان  برای اعضا باشگاه گردشگری چهارفصل :

کلیه مشتریان آژانس چهارفصل به عنوان عضو باشگاه مشتریان چهارفصل در قرعه کشی تورهای رایگان تور کیش فروردین باشگاه مشتریان شرکت داده میشوند. علاوه بر این اعضا باشگاه مشتریان چهارفصل میتوانند با کسب امتیازات لازم از تورهای و سایر خدمات رایگان باشگاه بدون قرعه کشی استفاده نمایند.

مشتریان عزیز با ورود به پروفایل شخصی خود در  ورود به پنل باشگاه مشتریان  و انتخاب گزینه امتیازات کاربری میتوانند از میزان امتیازات خود مطلع شوند.

 

در صورتیکه مایلید به منظور اطلاع از امتیازات خود برای استفاده از تورهای رایگان ویژه اعضا از پروفایل خود بازدید نمایید میتوانید از باشگاه مشتریان چهارفصل بازدید نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از تور کیش اردیبهشت ماه 97 با شماره 02142632 بخش روابط عمومی ( داخلی 150 ) تماس حاصل نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل شایان  کیش

عکس ها و تصاویر هتل  شایان کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل شایان کیش . نمای بیرونی هتل
 

پرسش: موقعیت و امکانات رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

سید حمید میرکمالی

تاریخ طرح پرسش: 96/07/02

 

پرسش: سلام، در خصوص موقعیت جغرافیایی و امکانات رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، اولین و تنها رستوران کف شیشه ای در ایران در شهر رویایی جزیره کیش رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش است. این رستوران با ظرفیت دویست و پنجاه نفری و در زمینی به وسعت هشتصد متر و با ارتفاع چهل و دو متر، در صد متری دریای خلیج فارس واقع شده است.

رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش در تور کیش نوروز 97 دارای فضای زیبا، رمانتیک، تحسین برانگیز و آرامش بخش بوده و چشم اندازی منحصر به فرد و جاذب از ساحل، جزیره و آب های نیلگون خلیج فارس می باشد. این رستوران از موقعیت جغرافیایی عالی برخوردار است و در مقابل رستوران پدیده شاندیز، مجاور بازار پدیده واقع در جاده جهان نرسیده به میدان غروب و کشتی یونانی قرار دارد.

کف رستوران فانوس از شیشه های 3 لایه ی از جنس لمینت سکوریت طراحی شده است. سرو غذاهای اصیل ایرانی در کنار محیطی مملو از آرامش از جمله ویژگی های این رستوران شیک است که به تمامی گردشگران تور کیش فروردین پیشنهاد می شود. رستوران فانوس دارای بخش های مختلفی مانند: لابی ورودی، آشپزخانه مرکزی، هلی پد و دو آسانسور شیشه ای می باشد.

 

رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

 رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

 





:: برچسب‌ها: تور کیش خوب,نرخ ویژه تورهای کیش,بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش,تور های رایگان کیش,بهترین قیمت تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور کیش,تور های لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی