نرخ ویژه تورهای کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: نرخ رزرو تور کیش,هفته جاری

نفیسه

تاریخ طرح پرسش: 96/08/07

 

پرسش: سلام، در مورد رزرو تور کیش زمستان برای هفته جاری و به مدت زمان سه یا چهار شب ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟؟

پاسخ: با سلام، حداقل نرخ تور کیش فروردین برای پایان هفته جاری هتل سه ستاره برای هر نفر معادل 445000 تومان با خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی، درصد تخفیفات گردشگری و با پرواز رفت و برگشت می باشد.

قابل توجه است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت در تور کیش اردیبهشت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش بهار متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصویر هتل سه ستاره آنا کیش

هتل آنا كيش

نمای بيرونی هتل آنا كيش

 

پرسش: بهترین زمان برای تور های کیش

مجتبی ارجمندی

تاریخ طرح پرسش: 96/08/06

 

پرسش: با عرض سلام خدمت شما، در خصوص بهترین زمان سفر به جزیره کیش چه پیشنهاداتی دارید در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97، ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ : با سلام، مسافر گرامی بهترین زمان برای تور های کیش هم از نظر آب و هوایی هم از نظر قیمت  تور کیش بهار 97 بعد از تعطیلات عید نوروز می باشد. که قیمت تورها به علت تمام شدن تعطیلات نورزوی شکسته می شود و هوای کیش هم بسیار مساعد میشود. 
زمان مناسب بعدی فصل پاییز است که باز فصل خوب از نظر آب و هوایی ست و قیمت تور کیش اول هفته ها بسیار مناسب است.

 

 تور کیش هتل سيمرغ

  تور كيش هتل سيمرغ

تور کیش نوروز 97

 

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,پارک آهوان و باغ وحش کیش

مهناز جنگروی

تاریخ طرح پرسش: 96/08/06

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص جاذبه های گردشگری جزیره کیش در تور کیش تعطیلات نوروز نظیر پارک آهوان و باغ وحش کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، پارک آهوان کیش که با مساحت دو هکتار در انتهاى خیابان فردوسى قرار دارد داراى هفده قفس براى نگهدارى از انواع حیوانات است. نام پارک، از آهوانى که برخلاف سایر حیوانات، آزادانه در محوطه سرگرم گشت و گداز هستند، گرفته شده است.

علاوه بر این تعداد زیادى آهو در سطح جزیره به‌ صورت طبیعى و آزادانه زندگى مى‌کنند. گفته مى‌شود که تعداد آهوان جزیره کیش از زمانى که سازمان منطقه آزاد برنامه‌هاى حفاظت و حمایت از آنها را به اجراء گذاشته، افزایش یافته و در تور کیش اردیبهشت 97 حال حاضر تعداد آنها به حداقل 200 رأس رسیده است.
شیر، آهو، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان نظیر طاووس، طوطى و عقاب طلائى نیز از جمله حیوانات و پرندگانى هستند که در پارک آهوان نگهدارى مى‌گردند. همچنین در این پارک، وسایل مناسبى براى بازى کودکان، نصب شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جاذبه گردشگری جزیره کیش میتوانید از نظر مسافران در مورد پارک آهوان و باغ وحش کیش بازدید نمایید.

 

پارك آهوان کیش

پارک آهوان کیش





:: برچسب‌ها: نرخ ویژه تورهای کیش,بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش,تور های رایگان کیش,بهترین قیمت تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور کیش,تور های لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی