بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: رستوران ساحلی حافظیه کیش

zahedi

تاریخ طرح پرسش: 96/08/16

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما، ممنون میشم در خصوص رستوران حافظیه کیش  در تور کیش فروردین ماه 97 مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران حافظیه کیش یکی از بهترین رستوران های پرطرفدار با منوی غذایی با کیفیت در جزیره کیش رستوران ساحلی حافظیه کیش واقع در ساحل مرجان کیش می باشد.

منوی انتخابی رستوران حافظیه کیش (ساحل مرجان) 

چلو کباب برگ در تور کیش اردیبهشت ماه 97

چلو کباب بختیاری

چلو ماهی کباب

چلو ماهی سرخ شده در تور کیش نوروز

چلو جوجه کباب

چلو کباب کوبیده

زرشک پلو با مرغ در تور کیش زمستان 96

چلو خورشت

موقعیت مکانی بی نظیر رستوران یعنی قرار گرفتن هم زمان در پارک ساحلی و داشتن ویوی رو به دریا و پذیرایی از شما میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 97 در آلاچیق های زیبا رستوران حافظیه را از سایر رستوران های جزیره کیش متمایز ساخته است. همچنین یک سالن سرپوشیده نیز برای صرف غذا وجود دارد. علاوه بر این این رستوران دارای یک چایخانه سنتی نیز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این رستوران و نحوه سرویس دهی رستوران میتوانید از نظر مسافران در مورد رستوران حافظیه بازدید نمایید.

 

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش

 

پرسش: نرخ تور کیش,25 آبان ماه

میثم

تاریخ طرح پرسش: 96/08/14

 

پرسش: سلام، یک تور کیش اسفند 96 با قیمت مناسب برای 25 آبان ماه می خواستم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، حداقل نرخ تور کیش زمستان 96 برای این بازه زمانی به مدت دو شب اقامت در هتل سه ستاره با خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری برای هر نفر معادل 590 هزار تومان نیز می باشد.

گفتنی است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت در تور کیش بهمن 96 می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش فروردین 97 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل سه ستاره سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

 

پرسش: نرخ تور کیش,هفته دوم دی ماه

هومان

تاریخ طرح پرسش: 96/08/10

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ تور کیش اسفند برای هفته دوم دی ماه به مدت زمان چهار شب و سه روز هتل ارزان و لحظه آخری میخواستم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش زمستان برای دی ماه به مدت زمان دو شب اقامت در هتل سه ستاره برای هر نفر معادل 550000 تومان با خدمات استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری می باشد. 

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ در تور کیش بهمن است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش نوروز متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97





:: برچسب‌ها: بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش,تور های رایگان کیش,بهترین قیمت تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,قیمت ارزان تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی