تور های رایگان کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: تور کیش قیمت مناسب,18 آذر دو نفر

امید

تاریخ طرح پرسش: 96/08/27

 

پرسش: سلام، یک تور کیش با قیمت مناسب در زمان هجدهم آذر ماه و برای دو نفر می خواستم ممنون میشم راهنمایم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش زمستان 96 در این بازه زمانی به مدت دو شب اقامت در یک هتل سه ستاره برای هر نفر معادل 440 هزار تومان می باشد. خدمات رایگان تور صبحانه، استقبال فرودگاهی، درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت در تور کیش تعطیلات نوروز 97 می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش بهمن 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 تصاویری از هتل سه ستاره آرامش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

 

پرسش: تورهای رایگان و عضویت در باشگاه گردشگری

مرتضى لياقتى

تاریخ طرح پرسش: 96/08/21

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما، ممنون میشم برای شرکت در تورهای رایگان تور کیش نوروز راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی در راستای استفاده از تورهای رایگان و عضویت در باشگاه گردشگری آژانس و همچنین اطلاع از نرخ های ویژه و بهره مندی از تخفیفات گردشگری تور کیش اردیبهشت با شماره های 02142632 - 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

باشگاه مشتریان چهارفصل چگونه کار میکند :

راهنمای استفاده از سفرهای رایگان و تور کیش فروردین برای اعضا باشگاه گردشگری چهارفصل :

کلیه مشتریان آژانس چهارفصل به عنوان عضو باشگاه مشتریان چهارفصل در قرعه کشی تورهای رایگان باشگاه مشتریان شرکت داده میشوند. علاوه بر این اعضا باشگاه مشتریان چهارفصل میتوانند با کسب امتیازات لازم از تور کیش بهار و سایر خدمات رایگان باشگاه بدون قرعه کشی استفاده نمایند.

مشتریان عزیز با ورود به پروفایل شخصی خود در  ورود به پنل باشگاه مشتریان  و انتخاب گزینه امتیازات کاربری میتوانند از میزان امتیازات خود مطلع شوند.

 

در صورتیکه مایلید به منظور اطلاع از امتیازات خود برای استفاده از تورهای رایگان ویژه اعضا از پروفایل خود بازدید نمایید میتوانید از باشگاه مشتریان چهارفصل بازدید نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر  از تور کیش میتوانید با شماره 02142632 بخش روابط عمومی ( داخلی 150 ) تماس حاصل نمایید.

 

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,کشتی یونانی کیش

منصور هوشدار

تاریخ طرح پرسش: 96/08/16

 

پرسش: سلام، لطف می کنید در خصوص جاذبه های گردشگری کیش  و تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 از جمله کشتی یونانی کیش اطلاعات بیشتری بدهید؟

پاسخ: با سلام، در غرب جزیره یک کشتی عظیم الجثه در سواحل نیلگون خلیح فارس واقع شده است که به کشتی یونانی کیش معروف است. در یکی از روزهای گرم تابستان سال 1345، بومیان جزیره کیش ناگهان کشتی عظیم الجثه ای را که در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته بود، دیدند. هنوز پس از سالها دلیل به گل نشستن این کشتی در پس پرده ای از ابهام است اما گفته می شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دریاییدر سواحل جزیره کیش در تور کیش اردیبهشت ماه 97 این اتفاق رخ داده است.

کشتی یونانی کیش در سال 1322 شمسی توسط ویلیام هامیلتون به وزن 7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسو در اسکاتلند ساخته شده است. کشتی یونانی در روز چهارم مرداد ماه سال 1345 به هنگام بازگشت از ایران، در سفر دریایی خود یه کشور یونان در عرض جغرافیایی بیست و شش و بیست درجه شمالی و طول جغرافیایی پنجاه و سه و پنجاه و چهار درجه شرقی به گل نشست و تلاش اورینوکو، یدک کش هلندی یرای بیرون کشیدن کشتی در طی هشتاد روز به ثمر نرسید و تور کیش زمستان 96 و تلاش های ناموفق فراوانی برای بیرون کشیدن کشتی انجام شد و به ناجار سرنشینان کشتی مجبور به ترک آن شدند و بار آن تخلیه شد، 

کشتی یونانی کیش از نظر تاریخی قدمت و اهمیت زیادی ندارد و با گذشت زمان کشتی دچار فرسودگی شده است و قسمت انتهای کشتی که در آب قرار دارد در اثر برخورد امواج دریا با آن پوسیده است. تماشای خورشید  و درخشش آخرین شعاع های تور خورشید که در پشت کشتی یونانی در آب خلیج فارس غروب می کند خاطره ای فراموش نشدنی را برای میهمانان تور کیش فروردین ماه 97 به همراه دارد که نظیر آن را کمتر می توان یافت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جاذبه گردشگری جزیره کیش میتوانید از نظر مسافران در مورد کشتی یونانی بازدید نمایید.

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش 





:: برچسب‌ها: تور های رایگان کیش,بهترین قیمت تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,قیمت ارزان تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی