بهترین قیمت تور کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: نرخ تور کیش,7 دی ماه

سعیده فرهاد

تاریخ طرح پرسش: 96/09/19

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص نرخ تور کیش فروردین 97 مناسب که سفر ماه عسلمون هست برای هفتم دی ماه به مدت زمان سه شب مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام ، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش زمستان 96 به مدت سه شب اقامت در یک هتل سه ستاره برای هر نفر معادل 715 هزار تومان با ارائه خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش اردیبهشت 97 به دلخواه انتخاب کنید. هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتلهای کیش به ترتیب ساعت 12 و 14 می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران تور کیش بهار 97 درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. تور کیش نوروز 97 مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت  کسب اطلاعات بیشتر از نرخ های دقیق تور کیش تعطیلات عید نوروز متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، پیشنهادات بهتر و تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویری از هتل سه ستاره جام جم کیش

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم

 

پرسش: نرخ تور کیش ارزان برای آذر ماه 96

Hamed

تاریخ طرح پرسش: 96/09/17

 

پرسش: سلام و عرض ادب خدمت شما، ممنون میشم در خصوص نرخ تور کیش زمستان ارزان برای آذر ماه 96 مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش برای آذر ماه در یک هتل سه ستاره به مدت زمان دو شب اقامت برای هر نفر معادل 425 هزار تومان با ارائه خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش بهمن 96 به دلخواه انتخاب کنید. هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتلهای کیش به ترتیب ساعت 12 و 14 می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران تور کیش اسفند 96 درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. تور کیش تعطیلات عید نوروز مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت  کسب اطلاعات بیشتر از نرخ های دقیق تور کیش بهار متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویری از هتل سه ستاره گراند کیش

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

 

پرسش: رزرو تور کیش هتل 4 ستاره,21 آذر دو نفر

Abed

تاریخ طرح پرسش: 96/09/15

 

پرسش: سلام، یک تور کیش فروردین به مدت زمان چهار شب برابر با روز 21 آذر ماه و برای دو نفر در یک هتل چهار یا پنج ستاره می خواستم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: باسلام، مسافر گرامی، حداقل نرخ تور کیش زمستان 96 در یک هتل 4 ستاره به مدت زمان دو شب اقامت برای هر نفر معادل 510 هزارتومان با ارائه خدمات رایگان صبحانه و استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش اردیبهشت به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد.

از آنجاییکه بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور کیش بهار 97 نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتلهای کیش به ترتیب ساعت 12 و 14 می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره و در تور کیش اسفند 96 استفاده نمایید.

تعداد روزهای تور کیش نوروز 97 به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ در تور کیش فروردین ماه 97 است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اردیبهشت ماه 97 متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل چهار ستاره صدف کیش

عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش . نمای بیرونی هتل

تور کیش بهمن 96





:: برچسب‌ها: بهترین قیمت تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,قیمت ارزان تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی