جاذبه های توریستی آنتالیا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یكی از جاذبه های توریستی آنتاليا برای مسافرین تور آنتالیا آذر 94 غار كارائين است  كه در فاصله سی كيلومتري شهر آنتاليا و در ضلع شرقی كوه چان قرار گرفته . يكي از ويژگيهای بارز اين منطقه به لحاظ زمين شناختی  تعلق آن به دوران پارینه سنگی است . غار كارائيني از قدیمی ترین نقاط اقامتگاه مردم در كشور تركيه است . اين نقطه داراي يك ورودی مستقل است كه با روشنایی خورشيد روشن شده و در ادامه به سه سالن بميرشد . در درون موزه كوچكی كه در كنار درورودي اين غار قرار گرفته  برخی از آثار قدیمی كه عمر آنها به صد و شصت هزار  سال پیش از ميلاد مسيح بميرسد به نمايش گذاشته شده اند كه در نوع خود ديدنی هستند  . خرابه هاي شهر ترسوس با قرار گرفتن در ارتفاعات  يك فلات هزار و پنجاه متري در منطقه غربی كوهستان گوللوك از مناطق گردشگری  ديگر اين منطقه ميباشند .این غار یکی از جاذبه های توریستی آنتالیا برای مسافرین تور آنتالیا پاییز 94 میباشد. 


غار دامالاش آنتالیا

اين غار مکانی است که مسافرین تور آنتالیا آذر 94 در آن به بازدید مناظر خارق العاده و ديدن سنگهائي تغيير شكل يافته نيز می روند .دیوارهای سنگی این غار  به طور عجیبی در طول مدت زیاد تغيير شكل داده و تصاوير زيبايي را ساخته اند.همچنین در این مکان موزه قوم نگاريو باستان شناسي نيز وجود دارد. (اين موزه همه روزه بجز روزهاي دوشنبه برای بازدید کنندگان ا باز است). در این منطقه 3 غار دریایی دیگر وجود دارد به نامهای فسفرلوماعارا به معناي غار فسفري که پوشیده ازتركيبات سنگي شب تاب درخشان است.غار دیگر غار كيزلارماعاراسي"است که به معنای غار دخترها است زیرا در قدیم محل نگهداري اسیران زن توسط دزدان دريائي بوده است و غار سوم غار عاشيك لا ر ماعاراسياست.دسترسي به اين سه غار با قايق امكان پذير است.این غار یکی از جاذبه های توریستی برای مسافران تور آنتالیا پاییز 94 میباشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 




:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی